Veelgestelde vragen

Wat krijg ik bij De’Longhi Private Lease?
  • De’Longhi PrimaDonna volautomaat van uw keuze
  • Bezorg- en installatieservice bij u thuis
  • Onderhoudsproducten gedurende de looptijd van het contract: ontkalker, melkreiniger en waterfilters
  • 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt aan de volautomaat bij u thuis
  • Reparatie bij u thuis wanneer nodig
Is leasen duurder dan kopen?

De kosten voor het leasen van een volautomaat kunnen vergeleken worden met de kosten van het eigen bezit van een volautomaat. In geval van aanschaf van een volautomaat, dient u (bovenop de aanschafprijs) onderhoudsproducten en service beurten nog te betalen. In het geval van Private Lease zijn deze kosten inbegrepen. U betaalt wel rente over het kredietbedrag.

Is het maandbedrag inclusief koffiebonen?

Nee, koffiebonen zijn niet inbegrepen in de leaseprijs. Er zijn veel verschillende soorten koffiebonen verkrijgbaar die elk een ander eindresultaat geven. Daarnaast is er niks zo persoonlijk als smaak.

Zijn er bijkomende kosten?

Er zijn geen bijkomende kosten. U betaalt een vast bedrag per maand zonder extra kosten of verrassingen. Uw volautomaat wordt gratis geleverd en geïnstalleerd. Ook het onderhoud en eventuele reparaties zijn inbegrepen in uw leasecontract. Alleen wanneer u meer kopjes drinkt dan waarvoor u het contract heeft afgesloten, worden er meerkosten in rekening gebracht. Bekijk het antwoord op onderstaande vraag voor een uitgebreide uitleg.

Wat gebeurt er als ik meer kopjes drink dan waarvoor ik het contract heb afgesloten?

Mocht het voorkomen dat u meer kopjes drinkt dan waarvoor u het contract heeft afgesloten, dan worden er meerkosten in rekening gebracht. Dit zijn kosten voor de extra onderhoudsproducten die u nodig heeft. Drinkt u meer kopjes, dan moet het apparaat vaker ontkalkt worden, heeft u meer waterfilters nodig en dan moet het melkreservoir vaker gereinigd worden. Dit alles om te garanderen dat u dag in dag uit van de beste kwaliteit koffie kunt genieten.

Na het eerste jaar komt er een De’Longhi servicemonteur bij u langs om uw volautomaat te onderhouden. Hij maakt het apparaat schoon en kijkt het volledig na. Ook leest hij uit hoeveel kopjes koffie er met het apparaat gezet zijn. Zijn dit meer kopjes dan waar u het contract voor af hebt gesloten, dan zal hij extra onderhoudsproducten bij u achter laten. Deze producten rekent hij direct met u af. U kunt vervolgens weer een jaar vooruit. Deze procedure herhaalt zich na het 2e en 3e jaar.

De prijzen voor de onderhoudsproducten zijn: Ontkalker € 13,95 (goed voor 5 onkalkingsbeurten), Waterfilter € 11,95 en Melkreiniger € 5,95 (prijzen in 2018).

Hoe werkt de levering?

We plannen in overleg met u een leverdatum. Op deze leverdatum bezorgen én installeren wij uw De’Longhi PrimaDonna volautomaat bij u thuis, zodat u meteen van een heerlijke kop koffie kunt genieten.

Wat is de levertijd?

Nadat uw aanvraag is goedgekeurd en wij het getekende contract hebben ontvangen, moet u rekening houden met maximaal 10 werkdagen levertijd (mits de gekozen volautomaat op voorraad is).

Hoe lang duurt de leaseperiode?

De leaseperiode is 4 jaar, zo weten we zeker dat uw koffie ook aan het einde van de leaseperiode nog net zo lekker smaakt als aan het begin.

Wat gebeurt er als de leaseperiode is afgelopen?

De keuze is aan u.

  • De volautomaat van u, u kunt ervoor kiezen om uw perfect onderhouden volautomaat te blijven gebruiken, of
  • U sluit een nieuw leasecontract af en kiest een nieuwe volautomaat uit.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?

U kunt de aanvullende garantievoorwaarden hier downloaden.

Ik wil graag een volautomaat kopen, kan dat?

Natuurlijk kunt u onze PrimaDonna volautomaten ook kopen. U kunt hiervoor terecht op onze website www.delonghi.nl of bij een van de vele retailers die ons merk verkopen.

Kan ik deelnemen aan PrimaDonna consumentenacties?

Nee, u kunt met uw geleasde PrimaDonna niet deelnemen aan de lopende consumentenacties.

Ik ben ZZP’er of heb een midden- en kleinbedrijf, kan ik ook gebruik maken van De’Longhi Private Lease?

Natuurlijk! Plaats uw bestelling en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op om de aanvraag in behandeling te nemen.

Wat betekent een BKR registratie en word ik aangemeld?

BKR heeft als doel mensen te beschermen tegen overkreditering. Om te controleren of het private leasecontract financieel mogelijk is raadplegen wij het BKR te Tiel. Er wordt dan gecontroleerd of er al één of meerdere krediet(en) lopen. Het private leasecontract wordt als kredietovereenkomst geregistreerd bij het BKR te Tiel.

Voordelen van De’Longhi
Private Lease

Elke dag perfecte koffie

Een topkwaliteit De’Longhi volautomaat.
Van verse koffiebonen tot een heerlijk geurend kopje koffie met maar één druk op de knop.

Wij zorgen voor het onderhoud

Gratis onderhoud en reparaties
gedurende de looptijd van uw contract.

Vaste prijs per maand

Vaste prijs per maand, geen verrassingen.

Wij regelen het voor u!

Gratis levering, installatie en uitleg van de machine aan huis.